Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες!

1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα της CARESTORES -προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!

2| Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στις αποθήκες μας εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς.Μην σε νοιάζει , στειλε μας ενα mail στο [email protected] , & την ακριβώς επόμενη μέρα θα ερθει ενα ολοκαίνουριο πακέτο να αντικαταστήσει το χτυπημένο.Όπως ακριβώς αν το είχατε αγοράσει εσείς ο ίδιος, σε οποιοδήποτε φυσικό σημείο της easycare , είτε αποστέλωντας το ταχυδρομικά στις αποθήκες μας.

Θα χρειαστείτε το tracking number απο εμάς.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση πελατών στον αριθμό 11120.Κάνουμε ότι καλύτερο ώστε να έχετε τα προιόντα μας όσο πιο σύντομα γίνεται κοντά σας..Τα προιόντα μας ταξιδευουν με ειδικά σχεδιασμένες πλαστικές ανακυκλώσιμες σακούλες , ανθεκτικές , φιλικές προς το περιβάλλον.Για παραγγελίες που έχουμε λάβει επιβεβαίωση πληρωμής μέχρι τη 11:30 , της ίδιας ημέρας τα πράγματα ετοιμάζονται από εμάς αυθημερόν και χρειάζονται για :

  1. Αττική , Πάτρα , Θεσσαλονίκη – 1-2 εργάσιμες
  2. Ηπειρωτική Ελλάδα – 1-4 εργάσιμες
  3. Νησιά – 2-5 εργάσιμες

 

  1. Έξοδα Αποστολής : σταθερή χρέωση 8.48 ΕΥΡΩ ανα αποστολή / ανεξαρτήτου συνολικής αξίας και ποσότητας ανα παραγγελία συνολικού βάρους έως 3 κιλά*
    • Χρέωση 0.69 ΕΥΡΩ ανα καθε επιπλέον κιλό οταν η παραγγελία ειναι πάνω απο 3 κιλά.
  2. Έξοδα αντικαταβολής : σε περίπτωση που επιλέξετε ως μέθοδο πληρωμής την επιλογή της αντικαταβολής κατα τη παράδοση θα υπάρξει 1.5 ΕΥΡΩ επιβάρυνση ανά αποστολή / ανεξαρτήτως συνολικής αξίας και ποσότητας ανά παραγγελία.